kucuktospam Kızlar 16 haftalık gebeyim. Kasıklarımda ağrı var. Normal diyorlar büyüyor diye ama benimle aynı sıkıntıyı yaşayan var mı korkuyorum işte😞
Strongmother kucuktospam Her vücut farklı şekilde doğuma hazırlıyor kendini merak etme doktorun umarım iyi bilgili bir doktordur, ona güven korkup bebeğini üzme ☺️☺️
z-s2345 kucuktospam ben 16 haftamdym bu hafta özellikle sancılar oldu ya çok dikkatimi çekti kasıklarımda ani griyor
ecemiko Bende 10 haftalık hamileyim sol kasığım o kadar çok ağrıyor ki. Zaman zaman yürümekte zorlanıyorum. Doktorum normal olduğunu kasların gerildiğini, panik yapmamamı söylemişti.
kucuktospam z-s2345 doktorum ikiliden sonra gerek görmedi istersen dedi ama ben istiyorum fazla testten zarar gelmez diye düşünüyorum siz ne yapacaksınız ?
z-s2345 kucuktospam ya bilmyrm okadar kafam karışıkkı napıcamı bilmyrm aslında ben her kontrolumde özel hastanem renkli ulstrasonum suyu yeri bebek iyi diyor bende daha getirisi takdiri ilahi diyorum
kucuktospam z-s2345 yani fikriniz değişmeyecekse yaptırmaya zaten gerek yok bence de. Detaylıya mutlaka gidin derim ama siz bilirsiniz tabi.