Turkan11 Iyi aksamlar kizlar 31+6 haftalik hamileyim karnimda bazen adet sancilari oluyor . 3 4 gundur her gun 1 sanci geliyor baya acitan 4 5 saniyeden sonra geciyor ilk hamileligim tecrubesizim . Sizce normalmi ?