Merhaba kızlar aklıma takılan birkaç şey var. Öncelikle alışveriş kişiden kişiye, ihtiyaca göre değişir ben almaya karar verdiğim bazı ürünleri soracağım. 1-Öncelikle gümüş kapak ve göğüs kalkanı arasında kaldım. Tercih edenler, kullananlar neyi seçti yorumunuzu bekliyorum. 2- Nevresim takımı 2 adet yeterli olur değil mi? Birisi yıkanırken diğerini kullanırım diye düşündüm. 3-Yeni doğan ya da hastane çıkışı kaçar adet aldınız? Bunları bilgi amaçlı soruyorum, eksiklerimi tamamlayacağım 🥰