Benimde kalbi durduğu için kürtaj olmuştum ama tekrarlayan düşüklerde genelde araştırma yapılıyor dediler o anki psikoloji ile çok üstünde durmadım zaten 3ay rahim kendine gelene kadar korunduk.korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım bunda da başlarda biraz lekelenmem oldu progestan kullandım şimdilik sorunsuz gidiyoruz