Merhaba kurtaj sonrası test yaptırmadan adet beklemeden hamile kalan varmı eğer var ise sağlıklı mı ben ilk gebeligimdi 12 haftalik 6 kasım da da kalbi durduğu için kürtaja alındım hemen benim gibi olanlar tecrübesini yazabilir mı ve kurtajdan hemen sonra kanama kaç gün sürüyor bu kanama adet kanaması mı yoksa kurtaj olduğum için mi