Hasansibel Ilk gebeligimde gelisme gorulmedigi icin aldirmak zorunda kaldim beni zehirlemeye basladi . Simdi ikinciye hamileyim kan sulandirici inne kullaniyorum kan sulandirici inne kulalnan varmi bilgi vere bilirmi su an 8 haftalik hamileyim .
939393 Hasansibel ben kullanıyorum 22 +2 hamileyşm hamileliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum ama brndr pıhtılaşma var birde ecopirin kullanıyorum
Ozge2805 Hasansibel iğnenin veya aspirinin hiç bir zararı yok bebek için iki yöntemde kanın pıhtılaşmasını önlüyor bebeğe daha iyi kan akışının gitmesini sağlıyor . Gelişim geriliği farklı bir durum canım