Ozlem_20 Kızlar 30 haftalıgim sol tarafima yatinca tekmeliyor saga yatincada ayni sırt üstü yatinca biraz rahat yatıyorum ama o da zararlıymis herlde sizler nasil yatıyor sunuz ?
Snszasla Ozlem_20 sadece sola yatıyorum 31 haftalığım 😒 doktor sola yatacaksın dedi azıcık sağa dönüp uyusam eşim hemen dönderiyor sola dön diye sırt üzeri de zaten maksimum 5 dk Zor yatabiliyorum 🤭
Semabkr Ozlem_20 bende 27 haftaligim sol tarafıma yatmaya calisiyorum ama kolum bacağım falan uyuşuyor o yüzden sağa da yatıyorum bazen gece fark etmeden sırt üstü yatmış oluyorum 😕😕