Deletedmom381 Mihriban_adsaz Yok valla canım hiç inanma o tamamen doktorun nasıl baktığı ile alakalı. Geçen bakıldı fasulye bugün bakıldı yuvarlak 😂
34_21_23 Mihriban_adsaz öyle birşey yok canım kese tamamen ultrasonun bakış açısıyla alakalı. Kese her defasında başka şekilde görülebilir
Deletedmom381 Mihriban_adsaz Benim ikinci hamileliğim canım bir oğluşum var 15 aylık 👶🏻 Bu da yeni daha sürpriz bebek 🐣 7+5’im bakalım hayırlısı Allah’tan 🤲🏻💛
Akgl06 Benim de ilk gebeliğim de 6-7 haftalık kesem yuvarlaktı erkek oldu bu 2. Gebeliğim de 6-7 haftalık kesem fasulye gibi kısmetse kızımız olacak inşallah😍😊