Merhaba arkadaşlar, Allah nasip ederse bir oğlumuz olacak.Ben Kayra ismini çok seviyorum eşime söylediğimde oda çok beğendi ama daha sonra internette araştırınca caiz olmayan isimler arasındaymış🙁 Sizin bir bilginiz var mı bu konuda. Başka isimleride o kadar beğenmiyorum. Fikri olanlar yardımcı olabilir mi acaba 😇