Merhaba arkadaşlar ben 6 haftalık gebeyım cuma gunu doktora gıttım kese vardı bebek yoktu daha dusuk resmin var demıstı bugun kahve renkli kanama oldu azda degıl cokta degıldı idrsrımı yapınca geliyor ve pecete ye sılıncede kahve renkli koyu bı kan gordum yarın doktora gıdecegız aksam gıttım ama doktor yokmus korkmalımım