Elacagl Hanımlar göğüs kapağı alacağım ama markalar arasında kararsızım. Silverette çok pahalı 335 lira benzer markalar var Silverina silverline felan var fiyat olarak daha uygun siz hangisini önerirsiniz.
Elifmom1 Elacagl ben hepsiburda indirimden xsilver marka aldim 115 tl filan geldi 999 ayar yorumalrda gayet iyiydi 🌼
izmirannesi Elacagl markanın hiçbir önemi yok bana kalırsa. Önemli olan gümüş olması ve yanlış bilmiyorsamda 999 ayar gümüş saf gümüş oluyormuş. Hepsiburada da 130 tl ye vardı kullananlar baya memnundu. Ben şimdiden almadım duruma göre alırım diye düşündüm ama umarım yanlış düşünmüyorumdur
Mom092 Elacagl Silver Linda aldim hepsi buradada suan kampanya hala devam ediyor bakin isterseniz marka cok onemli degil gumus olsun yeter 😂
Yaprakserkann Havvaseycan ben sılvermom kullanıyorum 925 ayar gayette memnunum hıc yara olmadı iyleştırıcı özellığı var
Elacagl halitefe bende gördüm şimdi canım Trendyol da 100 liraya düşmüş büyüklüğü nasıl çok mu küçük benim göğüslerim biraz büyükte
halitefe Elacagl canım zaten göğüs ucunu içine alacak şekilde olduğu için küçük gibi ama hepsi standart benim anladığım ve her halükarda göğüs ucunu kaplar ortası çıkıntılı çünkü
Elacagl izmirannesi ben ilk kızımda almadım 1 haftada o kadar yara olduki kızımı emziremedim şimdi 5 aylık hamileyim trendyoldaki indirimi görünce bu fırsatı kaçırmayayım dedim başta çok acı çekince bunda erkenci davranmak istedim 😊
izmirannesi Elacagl bende indirimler bitmeden alıyım madem ne olur ne olmaz ilk gebeliğim insan tecrübesiz oluyor tedbirli olmakta yarar var 😊
Elacagl izmirannesi kesinlikle almalısın 😊 benim seçimim 999 ayar silverlinda oldu canım teendyolda 100 lira ve yorumları da çok iyi bi bak istersen fiyatı baya uyguna düşmüş
Angelsmom Ben de Trendyol indirimiyle Silverina marka aldım. Yorumları da dikkate alarak bu markada karar kıldım. Bakalım inşallah memnun kalırım 😊
aay1 @Elacagl bende silverlinda markasının aldım Trendyoldan ben aldığımda 130 TL ydi şimdi Kasım indiriminde 101 TL’ye düşmüş