Ebrumert Yasiniz boyle bi sorumluluk almak icin kucuk degil. Ben de 25 yasindayim. Ben de esimle universitede tanisip severek evlendim. Ama aklima bu surecte esim benden sogursa gibi dusunceleri getirmiyorum. Benden cok benim iyiligimi dusunuyor cunku. Her konuda yardimci oluyor. Kendini hangi fikre alistirirsan oyle gider. Her zaman yapabilcegine inan. Ben de evlenene kadar yemek yapmisligim bile yoktu. Ama insan sorumluluklarinin farkinda olunca hersey icgudusel olarak gelisiyo zaten. O annelik duygusu da anneye yukleniyor. Hic biseyden korkmayin bence yaparima inandirin kendinizi. Yoksa kendinize zindan edersiniz hamileligi.