Merhaba biliyorum bu yazdıklarımı okuyunca belki içinizden bana kızanınız olcak 10+2 günlük hamileyim çok korkuyorum herşeyden nasıl bakıcam nasıl doğurcam diye doğumdaki epiduralden sondadan lavmandan kateterden bile korkuyorum eşim çok anlayışlı davranıyo üzerime titriyo ama ben onu bunalttım biraz galiba mide bulantılarım faln geçmedi bir türlü annemlerde kalıyoruz şuan yemk yapamadığım için birde annemler işime yakın işe gelmk kolay oluyo bnm evim çok uzak işime eşimle birlikte olmuyoruz cinsellik anlamında buda psikolojimi çok bozdu 9 ay böylemi olucak dedim iş yerinde görev yerim değişti yeni yerim çok kötü herşey üst üste geldi ve benim psikolojim bozuldu kendimi bile beğenmiyorum ojesiz makyajsız gezmeyen ben sabah ne bulduysam geçirip geliyorum işe çok kötüyüm