Serra34 19.haftamdayım ilk gebeliğim bebeğinizin ilk hareketini nasıl hissettiniz bazen uzandigimda elimi karnıma koyuyorum öyle bir kıpırdama var acaba öyle mi merak icindeym
Haticeyuce31 Serra34 ben 18+2de hissettim ilk canim sanki bağırsak seğirmesi gibi minik minik biseyler oluyor 21 22 den sonra tam hissetmeye başlıyorsun hele 30 dan sonra len dursana diye söyleniyorsun 😂😂😂
Nursahcan Canım genelde ilk gebelikde 21 den sonra hissedilir derler sma bende erken hissetmistim hareketleri gibi daha küçük oldugu için ufak bi kıpırdama olur
Serra34 Çok merak ediyoruz eşim de bende elimiz sürekli karnimda bazen mutlu oluyorum evet hissettim o diyorum bazen de diyorum yok ya kesn gazdır birşeydir anlamıyorum
Nurr24 Ben 17 de hissetmeye başladım hiç tereddütte kalmadım çünkü bebeğimin hareketi hiç hayatımda yaşamadığım bişeydi şimdi 19+3 üz☺️