mommyjean Merhaba kızlar adete 1 gün kala beta 1.20 çıktı. Bugün 4. Gün hala olmadım sanki bişey akıyor gibi hissediyorum tuvalete gidiyorum bakıyorum yok birkaç kere oldu bugün. Taktım pedi bekliyorum 😄 böyle olan var mı başka
Aysenurceb mommyjean aaaaa aynı ben 😂😂😂 benımde dün adetime 1 gün kala kan testi yaptırdım benımde 1.20 cıktı bugün adet günüm ve hala olmadım aynı sizin tuvalete gidip bakıyorum devamlı hep geldi sanıyorum ama yok.. hakkımızda hayırlısı ❤️👍🏼😂
ozgeacar Evet hamile kaldıktan sonraki ilk ay.adet belirtilerin aslında hamilelik belirtilerin hayırlı olsun bu arada
tanya25 Of bende bu ay bu sorularla kendimi yedim durdum normalde günü gününe adet olurum ama bu sefer tam 6 gün geçti. 6.günde geldi benim kırmızılar sanırım mevsimsel :/ inşallah sende gebelik vardır 🌹
Senaesmer Merhaba kızlar benimde transfer sonrasi 8. Günde 2.86 cıktı değerim 12. Günde tekrar kan vericem inşallah yükselme olur