Newmommy Emzirme sütyeni 1 tane aldım kullandım heralde 8-10 kere takmışımdır. 2 senedir yarım atlet ♥️ Ben. Evdeyken hele ilk zamanlar zaten takmıyorsun memelerin rahat olması lazım.Benim ölçüm 95 C, hem sırt hem meme cup olarak büyük olduğundan hiçbir modelde rahat edemedim.Şimdi sanırım deneme de yok, oğlum 2 yaşında o zaman deneme yapmıştım nbb marks spencer penti hm kom belvü vs yok olmadı uymadılar.
Pentiden kullandığım yarım büstiyer tarzı var, xl alıyorum.Ten gri beyaz siyah renkleri var.Çıkabilen pedleri var. 3al 2 öde dönemlerinde 3 siyah 3 ten aldım. Yıkarken pedlerini çıkartıp makineye atıyorum, 2 senedir gık demedi.