Helpp meee demek istiyorum artık yeter! 38 + 3 gebeyim. Hamile olana kadar günde 2 3 defa wcye rahatlıkla çıkan bi insandım. Gabızlık nedir hiç yaşamadım diyen biriydim. Ama gel gelelimki. Hamilenin bu son dönemlerinde gabızlıktan ağlıyorum ne yesem bozmuyo beni. Saatlerce wcde oturuyorum kafay yicem. Artık ıkınma fonksiyonlarımıda yitirmişim. Heralde metobolizmam üşengeçliğe geçti. Kayısı çayı var ama içmeye korkuyorum bişey olurmu bebeğime diye. Napmam gerekiyo bişey söyleyin artık rahatlamak istiyorum rahat uyku çekmek istiyorum. Doğuramıyorumda. Sizde de yaşanıyomu neler yapıyosunuz öneriniz nedir