Selinnusta Belim karnım çok kötü geçmiyor doğum vakti gelmez herhalde çok erken değil mi😞 yalancı ağrılar olabilir mi
DilekAlkanat Selinnusta canim benimde ayni haftada ayni agrilarim basladi ama lekelenmem falan olmadi 36+4 deyim hala oluyor bugun doktor kontrolumde sordum dogum sancisi oyle cokda adet sancisi gibi degil karnin biyere toplanir sertlesir tarifsiz bi degisik olursun ozaman baslar dedi
Zynp Benimde 35 haftalıkken adet sancısı gibi sancım başlamıştı belimden kasıklara doğru devamlı gelen sancı ve lekelenmem olmuştu 36haftalıkken erken doğum yaptım doktorunuza bi kontrole gidin isterseniz sancı devamlı oluyorsa
Selinnusta DilekAlkanat içimi rahatlattınız sağolun yoksa bu gidişle doğmasada ben stresten doğurcam 😁
Berra DilekAlkanat bende 33+5 erken Doğum rıskım var benımde hafıf adet sancısı günü sancım var . Tamda sormak ıstedıgım bor konuydu