Merhaba kızlar öncelikle herkese hayrli dogumlar nasip etsin rabbim. Serklajliyim bebegimi tek tutan sey dikis surekli yatiyorum wc haric kalkmam yasak. Yattgim yerden nefes alamiyorum resmen bira usutmustm gecti gibi ama ondan oncede bole ara ara nefes darlgm oluyor. Gunduzleei sirt ustu yatıyorum ayaklarmn altna kalin yastklar koyarak dikise baski azalsin diye artık ondada zorlaniyorum. Doktor kontrlme bir hafta var evde hava alma makinesi var onu kullanablrmym acaba 🤔 sizde benm gbi yasiyomusuz bole nefes darligi yada bir cozum bulabldnz mi bu duruma şimdiden teşekkür ederm🌼