Canım bende 37 oldum bugun kontrele gittm fakat doktor catı muanesi yapmadı bana agrım vardı agrım olarak gittim nts de agrı cıkmadı ondan da altan bakmadı ama hafıf agrıö var
catı muanesinden sonra karın sertlıgı hafıf kanama olurmus bebek bi yere toplanma durumu da olurmus 37 dem sonra normalmiş bu