Tezcansadulla Tezcansadulla gecen ay kimyasaldi bir ay dinleniyoruz simdi ama bos gecirmesem mi diyorum adet oluncada histeroskopi yapilcak bir taraftan bekle bir taraftan dene diyor icim :(
Tezcansadulla Gizemnaz_ hyr cnm bu ay sadece cunku gecen ay kimyasal gebelik ve kist yapti bende bu ay da kan tahlilleri yapildi sonuclari bekliyorum adet oluncada histeroskopi yapilcak dusuklerin sebebi arastirilcak