36+3 teyim normal doğum istediğim için yarın çatı muayenesi yapılacak darlık var mı yok mu diye. Çatı muayenesi nasıl oluyor ben hamile kalmadan önce bile afedersiniz ilişkide acı çekiyordum. Hamilelik boyunca ilişki yaşamadık desem yeridir son 3 aydır hiç olmadı acaba bundan anlaşılır mı çatı darlığı. Acı oluyor mu çatı muayenesinde doktor eli ile mi kontrol ediyor biri bana en ince ayrıntısına kadar anlatabilir mi.