Arkadaslar 6+5 günlük hamileyim keseyi gördük fakat 1 hafta gecmesine rağmen gelişmedi beta değerime bakıldı 1 haftada artmamış doktor sağlıksız gebelik kürtaj yapılması gerekiyor dedi başından gecen kişiler anlatabilir mi nasıl bi sürec beni bekliyor tekrar ne zaman hamile kalabilirim? Korkularım var.