Herkese merhaba, ikiz erkek bebeklerim olacak. İsim konusunda çok kararsız kalmıştık eşimle. Eşim koyu fbli 🤭 bir bebeğimin adı Can Bartu. Diğerinde kararsız kaldık. Eşimle sevgiliyken Ateş Mete ismini duyup çok beğenmiştik hatta oğlumuz olursa Ateş Mete koyarız demiştik. Ancak simdi bu isim de benim içime sinmiyor. Can Bartu ismine uygun isim önerir misiniz? 😌