Elifaysu izmir öyleydi ama kocaeli ne tasındım hastaneside batsın doktoruda heycanla ümitle sevinçle gidiyorsunuz 2 haftada randevu için bekliyoruz zaten ama sonuç hüsran bir kalp atışı bir ultrason fotografı tek bi cümle söylenmezmi ya köpek muamelesi yapıyorlar resmen dayagı hak ediyor öleleri saldırmamak için zor tuttum kndimi en iyisi özel burda izmirin devlet hast buranın özeline bin çeker bile farklı şehirde yaşamadım izmire geri dönüp orda doğum yapıcam zaten 😫