Rabia-Ramazan-krky Meraba hanımlar 35 haftalık hamıleyım hanımlar benım gibi olan varmı bebegimin hareketlerı az olıyor az hıssediyorum normal midir bir daga ki kontrolde doktora soylemelıyım mı bebegin tekmeleri cogalması ıcın ne yapmalıyım
Linadfne Rabia-Ramazan-krky bende şu an 34 haftalik eskiye gore bende az hissediorum sağ tarafımda sürekli ve sert şekilde karnim
Gayeninannesiyesim Rabia-Ramazan-krky Dün yaşadım aynı sorunu doktoruma yazdım 2 saatte bir oynaması lazım dedi bunu takip edin eğer oynuyorsa sıkıntı yoktr ama içim rahat etmiyor derseniz hastaneye gidin derim
Mine8191 Rabia-Ramazan-krky benim bebeğim sen makat duruş şuan ben zaten başından beri çok çok hissetmiyorum günde 10 kez oynasa yeter dedi doktorum takip ediyorum ama çok sertleşme var karnımda anlamıyorum
Mina01 Rabia-Ramazan-krky 33 haftalık hamileyim hareketleri çok azaldı yarın kontrolüm var soracam nedenini birde bebek sağ tarafımda toplanıyor gün içinde
aysedemirucar Ben daha 27 haftalık hamileyim ama bence bebek büyüdükçe hareket kısıtlanıyor o yüzden az hissediyor olabilirsiniz hareket edeceği alan daralıyor çünkü
Nursahcan Canım bende 37+0 oldum 35 de iken baya az hissediyordum normalde bebegım inanılmaz hareklı içimde durmuyordu ama 35 de falannbaya sakın hareket ediyordu ama az büyüdükce vr doğum kanalına girdikce harekette yavaslama olabılırmıs yerı dar oldugu için
Rabia-Ramazan-krky Gayeninannesiyesim benim dokturumsa 3 saate oynamazsa hemen doktora gelın dedi edıyor ama az hareket edıyor bilmiyorum kontorle gıdınce söylüycrm artık
Rabia-Ramazan-krky Mine8191 benımde gecelerı sertleşme olıyor bu hafta azaldı önceki haftalar oynaması coktı rabbım sag saglim kucagımıza almayı nasip etsi
Linadfne Mina01 doktorunuza sorup burdan bizede bilgi verirmisiniz benim kontrolünde daha var ayın 23 unde
Mina01 Linadfne doktorum hareket azalması için normal dedi canim hiç hareket hissetmezsen o zaman acile gel dedi.yeri daraldığı için normalmiş artık bilinçli hareket ediyor dwdi
AlevDemirel Rabia-Ramazan-krky her bebek bir değil sen takipte ol çok az olursa sıkıntı ,ben 37+5teyim asla durmuyor akşama kadar .
Eliff66 Rabia-Ramazan-krky canım bende 36+4 benimde öyle şuan 35 haftan beri yavaşladı cok az hissediyorum sağlık odağındaki ebe büyüdüğü için yeri daraldı elini kolunu rahat oynatmaz artik dedi alalhim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🤲🤲