Gebelikte en çok hayatımı kolaylaştıran şey hamile yastığı oldu. Gebeliğimin en başından itibaren kullanıyorum. Ortalama 12. Haftadan itibarende soluma en azından yan yatmaya çalışıyorum ve bu yastık hayatımı çok kolaylaştırdı uyku kalitemi arttırdı. Şimdi 33 haftaya girdim ve yan yatınca ağrılar daha çok oluyor göbeğimin altına koyuyorum bi parçasını karın bölgemde ağrı oluşmasını engelliyor tavsiye ederim 🥰 yada normal yastıklarda destek almanı öneririm