Kızlar oncelıkle ben ilk hamıle olduğumu otururken anlık mesela birşey batıyordu kasıgıma rahatsız edıcı bir batma ama agrı degıl yanı ayrıca hamıle olabılırısnız bu ay ıcınde kaldıysanız zaten ilk hafta döllenme vs geçer sonra testlerde üç haftayken bile silik çıkıyor ben ogrendıgımde tam 4 haftalıktı ve evde test yapmıştım silik cıkmıstı oyuzden en iyisi kan testı inşşllah rabbim sizinde kucaklarınızı Doldurur 🧿🙏🏽