Kızlar herkese merhaba 16+4günlük hamıleyim cinsiyetini dha ögrenemedım bazen krnımda bi sertlik hissediyorm toplanıyo gibi ama onun haricinde hamile gibi hissetmiyorum bi bakıyorm karnım şiş oluyo hamıle oldgmu anlıyorm diyorm bi bakıyoem ertesi gün krnım dümdüz suandada öle sanki hamile degil gibi sizce normal mi benmle aynı sorunu yasayan varmı vok moralım bozuluyo herkesn karnı hemen belli oluyo benm aksıne hıc bellı degl sanki