Bebeğimin 9 haftalık kalbi durduğu için ilk gebeliğimde kürtaj olmuştum sonrasında genetik test yaptırdım ve iki genimde orta seviye pıhtılaşma çıktı 6 ay bekledim bu süreçte şimdi çok şükür 17 haftalık hamileyim rabbim bir daha aynı acıyı yaşatmasın allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏