Foca da gidiyordum hamile olduğum günden beri ve çok sağlıklı deniyordu benle ilgilenen doktor da hamile olduğu için o gün izine çıkmış ne acıma üzülebildim ne doktorun olmayisina orda başka bi doktor ilgilendi ve hemen cigli organize ye sevk verdi apar topar gittik direk damar yolu açıldı ve anlattığım gibi direk ameliyata girdim kaç gün geçti üstünden hayla alışkanlık elim karnıma gidiyor üzücü bi durum hatta yıkıcı ama inan bana 6 7 gün önce yaşadık bu olayı inanki geçmiyor unutmuyorsun ama biran önce tekrardan denemek ve acini bi nevai hafifletmek için o günü bekliyorsun