KBOzturk Kızlar ben daha kalp atışını duymadım pazartesi gideceğim 6+6yım ama hiç ağrım sızım bulantım yok sizin nasıl ?
Fatmaydinn KBOzturk duyarsın 8 haftalıkken falan. benim bulantı, halsizlik, ağrılar falan da 9. Haftada başlamıştı canım
Aslihusein KBOzturk benimde yoktu herkese ne güzel yok diyordum nazar değdirdim😀 8 haftadan sonra başladı mide bulantısı ağrılarım şuan çok erken
Wish_bebegim Benim dün 6+6 ydı ama kalp atışı duyulmadı bugün 7haftalıgız ama erken mi acaba daha duyulmasi icin
Vldn Wish_bebegim canım bi gün bile etkiliyor dün gitmişsindir atmamıştır ama bugun atmaya başlar genelde 7 ve 8 de başlıyor kalp atışları endişelenme
Charlotte Bugün 6+3 😍 mükemmel bir duygu, sabahtan beri sarhoş gibi geziyorum içimde bir kalp var gümbür gümbür ❣
ozgenurnisan Charlotte Allah hayırlısiyla kucağıniza almayi nasip etsin benle beraber tüm hamislere bende 20+3 haftaliğim bir de hareketlenince görün siz icinizde pıt pıt o kücucük ayaklariyla tekme atan minicik bi kalp o kadar güzel bi duygu kii 👼❤
Charlotte ozgenurnisan Allah bütün annelerin yavrularını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin😍 Aklıma geldikçe şükür ve dua ediyorum Rabbim bütün isteyenlere nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Vldn Wish_bebegim kese göründümü göründü bebek varmı var kalp atışını da bekle bak bi kaç kişi 8.hafta yazmış benimde 7haftamda atmaya başladı evham yapma tabiki geç döllenmede olabilir ama inan içini kuşkulandırmana gerek yok bence sen bi kaç gün sil aklından bu durumu iki gün sonra doktora git eminim duyacaksındr