Denizzmomm göbegin 3 parmak yanından vuruluyor ama ben doktoruma sordum göbekten yapamıyorum bacaktan yapıyorum koldanda yapılıyor bacaktan kaba etten bir gün sag bir gün sol taraftan yapıyorum kolanyalı pamukla siliyorum zayıf oldugum için yapacağım yeri sıkıyorum ama yapmadan önce iğnenin havasını alıyorum.