Asdasdddd Merhaba anneler 29+3 günlük hamileyim dün bebeğimin doğum kanalına yerleştiğini öğrendim. Bu durumumu yaşayanlar varmı bebeğiniz kanala girdikten kaç hafta sonra doğum yaptınız bi sıkıntı oldumu
Deletedmom95 Asdasdddd 34+3 haftalık hamileyim benimde bebeğim kanalda ve sancılarım var. Dinleniyorum sürekli. Doktorda sancılarımı durdurmaya çalıştı 4 gün. Ne kadar içerde kalırsa onun için okdar iyi çünkü. Suan oğluma kaldı gelip gelmemesi ona bırakıldı 😊
Asdasdddd DKaya Kaçıncı haftada girmişti şimdi ne kadarlık oldu bebeğiniz. Kanalda çok durması bi sıkıntı yarattımı Kusura bakmayın çok soru soruyorum çok stres yaptım
Asdasdddd DKaya Kaçıncı haftada girmişti şimdi ne kadarlık oldu bebeğiniz. Kanalda çok durması bi sıkıntı yarattımı Kusura bakmayın çok soru soruyorum çok stres yaptım
DKaya Asdasdddd 30.haftada girdi hiç bir sıkıntı olmadı doktorumda bu durumu bana sıkıntı olarak yansitmadi. Şuan oğlum 27 aylık
DKaya Berilnisa44 acilmam olmadığı için doktorum suni sancı takmayı teklif etti uzun sancı çektim daha sonrasında da ben kendim sezeryan alinmami istedim
Asdasdddd Deletedmom95 Evet anne karnında 1 gün bile bebişler için çok önemli. MaşAllah siz sıkıntılı evreyi atlamışsınız darısı bize inşAllah. :)