ELaGenay
Sürekli test yaptırıp canını sıkma derim bn bi kere yaptırdım 45 çıktı 11 gün sonra acilden bakılmam gerekti kese görünmedi 2,200 çıkmıştı 2 gün sonra gördüm kesemi bana kalsa saha çok beklerdim çıkan sonucuna 2 günde bir ikiyle çarp 5 bin olduğunda karından görünüyo zaten doktorlar da böyle hesaplıyo hesaplayıp ona göre gidebilrsin sürekli kan testi yaptırmak seni strese sokar zaten varsa bişey belli olacak elbet inşallah sağlıklı hayırlı bi gebeliktir ❣