Merhaba güzel anneleer 🤗 size nacizane bi sorum olacaktı belki benimle aynı durumu yaşayan vardır diye. 37+2 günlük hamileyim ve bebeğimin kilosu haftasına göre biraz düşükmüş (2779 gram) doktor iyi beslenemediğimi söyledi son 9 gün içinde iyi beslenmeme rağmen sadece 100 gram almış bebeğim siz annelerden bebeğime kilo aldırabilmem için tavsiyelerde bulunmanızı isticektim 🤗