Mom092 ezg88 Bime gelmisti bikac ay önce Kiwi marka onu aldim memnun kaldim simdiden kullanmaya basladim bile ben cok rahat uyutuyo 🙈😂
Mirayse1 ezg88 memnunun yılalrdırmkullanıyorum ama cok sık kullanmam ben nem zaten iyi izmirde bazen düşüyor ama ozaman çalıstırıyorum benm ölcere bakarak