yaztatili pelit her zaman iyidir ama ben dugunumde hediyelik icin soyle yapmistim,eminonunde mehmet efendi sokaginda pelitin ureticisinin dukkani var(cok oldu gitmeyeli belki degismistir) oradan bademli cikolatalardan almis, aliexpressten siparis verdigim hediyelik kutulara onlardan bolca koymustum, o kadar seveni cikti ki benden sonra en az 5 tanidigim bunu yapti. Burda orta karar bir kagitta, kotu baskili ve icerigini bilmedigim cikolatayla 5-6₺ fiyat verdikleri benzer hediyeligi ben kisi basi 1.80₺’e falan yapmistim ve baya iyiydi, aliexpresste herseyin fiyatina gore cok kalitelisi de var dandigi de. Cikolata da magazadan direk almaktan uyguna gelmisti 3-4 kg gibi almistik yanlis hatirlamiyorsam. Alt tabana da ben guzel sticker tasarlamistim. Simdi dogum icin de yapabilirim aynisini. Nasilsa vaktim var, cunku birinden fiyat istedim adet 16₺ dedi 💆🏼♀️