Bsraydin Bi iki gune dogumum var medipol mega da kısmetse…kime sorsam net bi cevap alamadim…yani maskeyle nasil yapabiliriz ki normali bile sikintiliyken? Normal doğum yapan var mi yakin tarihlerde acaba ya da bilgisi olan?
Gigy Bsraydin sürekli normal doğum yapan bir doktoru takip ediyorum ,gebeler hem maskesiz ,doktorunuz bilir tabi farklı bir uygulama da olabilir
Minik2829 Bsraydin Aynı şeyi bende düşünüyorum.Burda doğum yapan biri anlatmişti.maskeyle giriliyormuş
Begm Bsraydin arkadaşım yaptı canım maskesiz o sancı ile nefes darlığı oluyor zaten maske takılmıyor nefes al var ikinma maske ile olmaz
Bsraydin Minik2829 mega da mi yapmis canim? Bnce dr la alakali..bazisi cok üstüne düşüyor bazisi yardimci oluruz diyor. O nedenle net bi cevap alamadım..zaten covid testi yapıyorlarmış dogumdan once (kimi normale de var test diyor kimi sadece sezaryene..o da muamma😑)
Senactn0402 Bilmiyorum ama mantık yürütüyorum o zorlukta nefes almak inanılmaz zor olur yani dogumdaki herkes taksın ama doğum yapan kadın için takılmaması gerekir diye düşünüyorum
Begm Bsraydin o hastanede değil başka bir hastanede yaptı üç arkadaşım ayrı ayrı değişik hastaneler maske takmadık dediler çünkü nefes egzersizi yapıyorsun sancı ile zaten zar zor nefes alıyorsun
Gamzebyzz Normal doğumda maske taktırmıyorlar diye biliyorum. Sezeryanda test yapıyorlarmış ve maske taktırıyorlarmış. Ama tabi doktordan doktora fark edebilir☺️