Adetim bitip umreye gitmiştim döndüğümde grip oldum ve geçmek bilmedi o ay da hiç umudum yoktu ki iki ay öncesi bi düşük yaşamıştım, sonra bir arkadaşımın bebeğine kız kıyafeti almıştım evde bir akşam eşime onu gösterirken kendi kendime gücenip çok ağladım bebek özleminden o anı hiç unutamam😓 sonra aklıma evde test olduğu geldi gizlice aldım durduk yere heyecanlanmasın diye eşime söylemedim ve anında çizgiler belirdi🎉🎊 ve yine ağlayarak hoplayarak eşime söyledim hemen gece gece acilde kan testi yaptırdık ve pozitif ve bir prensesim olacak💕💕💕