esraizmirli Sahikagnlts kaç haftalık bu bebiş ☺️ Bence erkek eli kolu gayet net gözüküyor erkekler daha çabuk gelişiyor kendimden biliyorum ☺️
esraizmirli Sahikagnlts bence erkek benim oğluşumunda çok çabuk oluşmuştu eli kolu Allah gönlünüze göre versin inşallah ☺️🤲🏻