Ürolojiye yönlendirdi idrar tahlili ve böbrek USG cekildim idrarimda enfeksiyon çıktı enfeksiyondan oluşan kanama dedi bebeğime zararı yoktur inşallah 😔 ilaç başladı doktor antibiyotik vs.ptesi günü doğuma giricem lavobaya gitmekten korkar oldum ama bugün 3 5 kere lavobaya çıktım kanamam yok çok şükür inşallah böyle devam eder