Baver Merhaba benim bel fıtığım var ağrımda oluyor normal Doğum yapabilirmiyim yapan var mı hangi Doğumu tercih etmem gerek acaba bilgisi olan var mı
Busekrkmz Baver onu doktorunuzla konuşun ama bildiğim kadarıyla normal doğum yapmıyorlar bir kaç kişiden öyle duymuştum .
esraizmirli Baver çok ileri derecedeyse yapmıyolar fıtık patlıyormuş ama başlangıç seviyesi falansa normal yaptırıyolar bende de var çünkü genel cerraha gittim bir sakıncası olmadığını söyledi başlangıç oldugu için