Merhaba ☺ 32+5 günlük hamileyim. Kanımda enfeksiyon çıktı ve doktorum cefaks antibiyotik yazdı bu 3.kullanmam olacak ama korkuyorum bebeğime zararı olurmu diye. Tabikii doktor zararı olsa vermez, yinede endişeleniyorum. Antibiyotik kullanan oldumu hamileliğinde bir sorun yaşadımı ? Birde kandaki enfeksiyon nasıl geçer başka türlü.