Eda1201 Regl sancısı gibi bir sancı çekiyorum. Başına gelen var mı? Neden oluyor. Belimde ve bacaklarımda ağrı şeklinde. Hamilelikten öncesi regl sancımla hemen hemen Aynı.
tgce_brs Eda1201 bende 34+2 haftaligim bende birkaç kez yaşadım gaz sancısı ve ishal gibiydi bugün doktor kontrolünde sordum normal dedi ama sizinkisi nasıl bir agridir normal mi değil mi bilemem bir doktorunuzu arayın isterseniz
Mina01 Eda1201 doktorum geçmeyen agrım olduğunda acile gel demişti.eger agrin geçmiyorsa bir acile gir istersen gün içinde ara ara adet sancısı bana da oluyor ama geçiyor
Eda1201 Mina01 bir yarım saattir var. Gerçi bugün biraz ağır iş yaptım ondan olmuş olabilir. :( Doktora mesaj attım ama henüz dönmedi. Geçen hafta da vajinal baskı olmuştu. Tam bir hafta geçti şimdi de bu :(
Mina01 Eda1201 arada böyle baskı falan bende de oluyor ama agrım geçmezse mutlaka acile git cnm.bende çok yorulunca belim ağrıyor malesef
AysuMine Eda1201 canım dün yazmıştım bende de oluyor diye bugün nstye girdim sancım çıktı sende ihmal etme bi git istersen
Eda1201 AysuMine perşembe günü kontrol var şuan çok yoğun değil eğer ağrı tekrarlarsa ihmal etmeyeceğim çok teşekkürler ☺️
ikizkelebeklerim06 Ben de 33+0 im bende de adet oldum olcam gibi inceden bı sanci var karın ağrısı gibi de biraz. Geviyor kalıcı değil ama insan endişe ediyor benim de Pazartesi randevum Allah’tan