Tugba__- ben baska hastaneye gidiyordum normalde,doktorum oradan gidince Zeynep hanımı buldum cok uzun süredir gitmiyorm ama gittiğim süreç boyunca memnunum.ilgili,samimi.sadece çatı muayenesi yapmıyor kafamı karıştıran Bi o var onun haricinde iyi bir doktor