Snglkya 26 haftalık hamileyim Sezeryan olmayı düşünüyorum. Genel anestezi mi spinal mi hangisi daha kolay cok korkuyorum.
ozlem-06atli Snglkya Bende sezeryan olacağım. Spinal öneriyorlar doktorlar. Benim doktorum da Spinal yapalım dedi. Genelde kendimize gelmemiz zor oluyormuş. Spinalin en güzel yanı bebeğimizi hemen göreceğiz. Hayırlı doğumlar. 😊
babysevgi Genel anestezi alırsanız solunum cihazına bağlanmak zorundasınız . Korono varken bu kadar artmısken ne kdr mantıklı bi düşünün isterseniz.
gamzosgamzos 11ay önce spinal sezaryen oldum çok memnun kaldım bebeğimin ilk anını gördüm ılık ılık koynuma koydular hiç bel ağrım da olmadı bu aya kadar