Mucizelere inanır mısınız bilmem. Ama ben kızımdan sonra inandım. Çocuğun olmaz diyen doktorlara rağmen rabbim nasip etti ve hamile kaldım. İlk 3 ay su bile içemedim bulantılardan 🤦🏻♀️ Sonra alerji oldum tam bir rezillikti. Çok şükür buda geçti derken plasentanın öne gelmesi ve rahim ağzı kısalığından ötürü kanamalar ve erken Doğum riski ile hastanelerde süründüm. Çok şükür bebeğimi riske atmak istemeyen doktorum 38+4 de sezaryen ile Bebeğimi almak istedi ve sabah 8.15 de girdiğim ameliyathaneden 8.45 de kızımla birlikte çıktım. Bebeğim 2770 gr 48 cm doğdu.Rabbim herkese benim doğumum kadar kolay bir Doğum nasip etsin. Tavsiye derseniz depend harikulade bir şey. Göğüs ucu için mutlaka önleminizi alın benim yara oldu kantaron sayesinde geçti. İlk tuvalete çıkma çok önemli ben 4. Gün çıktım ve kayısı suyu sayesinde çıkamayınca dikişlerime çok baskı yaptı ve bir tek canımı yakan oydu. Belden iğneyi hiç hissetmedim ha kalçadan ha belden aynı şey zerre korkmanıza gerek yok. İlk yürüyüş birazcık zor ama yürüdükçe rahatlıyor insan.
Sonunda banada nasip oldu yazmak darısı sizlere bu arada Anne olmak çok güzel bir şey ben tüm isteyenlere ameliyat boyunca dua ettim rabbim herkese nasip etsin 🙏