kucukfindik Arkadaşlar iyi akşamlar annem korona oldu. Yüksek tansiyonu var. Çok korkuyorum birşey olacak diye. Bende Hamileyim çok üzülüyorum Allah rızası için dua eder misiniz ne olur 😪😪😪
NefesDeniz kucukfindik Allahım şafi adıyla şifa versin annenize inşallah tez zamanda sağlığına kavuşsun. Korkmayın dua edin bol bol ve sürekli Ya Şâfi Ya Muafi Ya Kâfi tesbihlerini çekin. Ciğerlere inmemiştir inşallah hemen atlatır inşallah