KezibanUan Canssu61 arada içebilirsin canım ben kızımda içmiştim canım çok istiyordu ayda bir içtim Bi bardak ☺️ şükür sıkıntı yaşamadım ama kendini tutabildigin kadar tut ☺️
Mervensn1 Canssu61 kafein olduğu için günlük Alman gereken kafein miktari var kolayı içtiğin gün çay çikolata kahve falan içme daha fazla kafein almamak için nefsini köreltmiş olursun içmemek için kendini sıkma mide problemin yoksa doktor sınırlı iç diyor zaten 🌸
Dareyn Kuzum doktor sınırlı sayı da içmeyi öneriyor haftada 2 gibi lakin gerçekten çok zararlı biliyorum canın çok çekiyor çay bardağı içmeyi deneyebilirsin eğer bırakmak istersen youtube da kola yapımı yazıp tiksinebilirsin😅